piątek, 6 grudnia 2013

No i stało się...

Kochani!

Stało się, założyłam bloga ;)
Długo wahałam się, zastanawiałam czy to ma w ogóle sens i ... doszłam do wniosku, że tak.

Powstał on z myślą o Was.  Będę tu zamieszczać szczegółowe recenzje kosmetyków, które wpadną mi
w ręce, zdjęcia moich makijaży. Będę również dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami, odkryciami, oraz uczyć się od Was.
Tak, od Was :)
Liczę na to, że dzięki Waszym uwagom, radom, będę mogła rozwijać swoją wiedzę i umiejętności,
a co za tym idzie, będę mogła dzielić się tym wszystkim z Wami.


Do dzieła!


Na początek chciałabym zaprosić Was do obejrzenia testu na żywo, którego bohaterem jest krem BB Dr. Jart+.

http://www.youtube.com/watch?v=XtoAuk7XBQQ


Miłego oglądania!


2 komentarze:

  1. witaj w gronie blogerek !
    mam nadzieje ze miło spedzisz z nami czas i bedzie duzo kosmetyków i filmików :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.