piątek, 24 stycznia 2014

Delikatny makijaż dzienny - róż.

He, hej!

Napisałam już dwie strony pracy dyplomowej (wow! :P ), wiec uznałam, że należy mi się nagroda - czyli publikacja kolejnej notki, w końcu trzeba się jakoś zmotywować :)

Dziś chciałabym pokazać Wam delikatny makijaż dzienny, utrzymany w brzoskwiniowo-różowych odcieniach. Tym razem postawiłam na delikatne oko z mocniejszymi, ale wciąż delikatnymi ustami. Bez zbędnego gadania: 








Do wykonania makijażu użyłam:
  1. Podkład: Maybelline AFFINITONE  w kolorze 02 Light Porcelain
  2.  Cienie:  • Cienie z mojej bezimiennej paletki
                    • Paletka cieni Pink Sands z Avon
     
                    • Biała kredka z NAOMI

  3. Brwi:  • Catrice - Eyebrow Set Duo (Paletka do brwi)       
  4. Rzęsy: MaxFactor
  5. Eyeliner: Żelowyey eyeliner z Maybelline
  6. Róż: Wibo nr 9
  7. Bronzer:  Honolulu by W7
  8. Usta: Pomadka Catrice C01 Colour Bomb
Jak Wam się podoba? Śmiało piszcie co myślicie o tym makijażu, chętnie wysłucham konstruktywnej krytyki :)

27 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ten róż, nie jest ostry

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko ok tylko cień jest miejscami prześwituje. Polecam zainwestować w baze np.ArtDeco, hean(u mnie na blogu znajdziesz jej recenzje)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od jakiegoś czasu przymieerzam się do tej z hean;)

      Usuń
  3. Polecam Ci bazę Artdeco świetna pod cenie koszt ok 35zl:) będzie lepszy efekt ;) wszystko jest pięknie i ładnie ale di brwi bym się przyczepiła skoro już muszę do czegoś grubość jak najbardziej ok,ale nad kształtem musisz popracować i będzie jeszcze piękniej :))) możesz jeszcze pokazać (napisać) co i gdzie nakladasz początkujący byli by zachwyceni!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten kształt bardzo się podoba i myślę, że pasuje do mnie. To jest w sumie mój naturalny. Jednak bardzo dziękuję za Twoją opinię;) A co do poszczególnych kroków wykonywania makijażu, spróbuję coś zrobić w tym kierunku;)

      Usuń
  4. U mnie dzienniak wygląda czasami trochę mocniej lub delikatniej, jednak najczęściej maluję na jasny beż ruchomą powiekę i podkreślam załamanie brązem (czasami "wychodzę" troszkę poza załamanie, żeby to oko "wyciągnąć". Do tego oczywiście kreska namalowana eyelinerem, tusz i mając tak zrobione oczy czuję się najpewniej i najlepiej :)
    A co do podkładu, kiedyś korzystałam z tego affinitona, byłam zachwycona, pięknie się stapiał ze skórą, długo utrzymywał, ładnie matowił. Niestety strasznie mnie po nim wysypało i troszkę musiałam doprowadzać cerę do porządku, więc jeśli od niedawna używasz tego podkładu i zauważysz, że coś jest nie tak, weź pod uwagę, że to może być jego wina. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo często maluję się w ten sposób;) A co do podkładu, jeszcze nie zrobił mi żadnego psikusa;)

      Usuń
  5. Długo używałam AFFINITONE, jednak wypowiem się na nie. Mnie nie przypasował, moja cera z nim nie współgrała. Suche skórki niestety podkreślał, reszty nie zakrywał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może jakoś źle go nakładałaś? Ja dopiero po jakimś czasie opracowałam swoją tchnikę, której efekt mnie zadowalał;)

      Usuń
  6. Piękny kolorek na powiekach :)

    Wyglądasz zjawiskowo i co najważniejsze... Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Codzienny, lekki, ja bardzo lubię takie na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana jakie Ty masz boskie rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta propozycja - chętnie wypróbuję go do pracy. Róż w przyzwoitej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zobaczę jak będzie wyglądał u Ciebie :)

      Usuń
  10. Fajny delikatny makijaz. Moze nie zakrecalabym tak eylinerem, ale kto co lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż bezbłędny :) Jedyne co bym zmieniła to brwi. Mają ładny kształt, ale często kobiety nie wyrywają włosków pod spodem początkowej ich części.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za Wasze opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczny makijaż :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://perfectladymakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale długie rzęsy! też chcę!
    :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.