piątek, 3 stycznia 2014

Makijaż inspirowany deszczem.

 Witajcie kochani!
Obudziłam się dziś rano, a za oknem...deszcz.
Na szczęście tym razem okazał się być dla mnie inspiracją.
Otworzyłam więc kufer i zaczęłam tworzyć.
Wyszło mi coś takiego:










A tutaj całość:


Jak Wam się podoba?  :)


Do wykonania makijażu użyłam:
  1. Podkład: Oriflame Very Me Smoothie Foundation w kolorze Porcelain
  2.  Cienie:  • Kaszmirowy cień do powiek FM Group w kolorze Grey Stone
                    • Paletka cieni Pink Sands z Avon

  3. Brwi:  • Catrice - Eyebrow Set Duo (Paletka do brwi)
               • Biała kredka z NAOMI
  4. Rzęsy:   GOSH Amazing Length'n Build
  5. Eyeliner: Żelowyey eyeliner z Maybelline
  6. Róż: Bourjois w kolorze 33 Lilas d'Or
  7. Bronzer:  Honolulu by W7
  8. Usta: Pomadka Bell Royal Glam w kolorze 074

7 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do LBA :) Zapraszam na mój blog, notka "Liebster Blog Award" oraz "Liebster Blog Award- Nominees" gdzie znajdziesz więcej informacji oraz pytania :)

    http://hidden-beauty96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Subtelnie i elegancko:) Z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę tych kredem z NAOMI... :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.