środa, 19 lutego 2014

Recenzja: Maybelline - Żelowy eyeliner

Hejo :)
Każda z nas wie, jak wiele wnieść może do naszego makijażu zwykła czarna kreska, namalowana tuż przy linii rzęs. Nasze rzęsy wydają się ciemniejsze, bardziej gęste, spojrzenie przykuwa uwagę. Ale jak uzyskać taki efekt? W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam kosmetyk, który może nam w tym pomóc. 


Zacznijmy od tego co obiecuje nam producent:

Na stronie internetowej znajdziemy następujący opis:

"Intensywny efekt o trwałości do 24H

DLA KOGO?
Dla kobiet, które chcą podkreślić swoje spojrzenie.

DZIAŁANIE
Nasza formuła, bez tłustych olejków, zawiera silnie skoncentrowane pigmenty. Formuła nie rozmazuje się i nie blaknie zapewniając pełne wyrazistości, intensywne spojrzenie.

EFEKT
Odważ się na długotrwały, intensywny efekt!"

A teraz parę słów ode mnie:

Eyeliner zamknięty jest w solidnym szklanym słoiczku. Mieszczą się w nim 3 g produktu, za które zapłacimy ok 27 zł. Kosmetyk dostępny jest w dwóch kolorach: czarnym i fioletowym. Ja mam wersję czarną. Niech nie zmyli was mała gramatura. Używam mojego eyelinera od września, a zużycie jest widoczne na zdjęciu poniżej.




Do eyelinera dołączony jest pędzelek. Ja jednak używam innego. Ten jest dla mnie zbyt sztywny i trochę drapie mi powiekę.



Eyeliner ma bardzo dobrą pigmentację. Jego konsystencja jest kremowa, co sprawia, że aplikacja jest całkiem łatwa i przyjemna. Nie zasycha od razu, więc spokojnie można zrobić potrzebne poprawki i makijaż wygląda dobrze. Nie kruszy się i nie rozmazuje. Jeśli chodzi o trwałość, spokojnie wytrzymuje bez poprawek cały dzień. 


Podsumowując:
Eyeliner jest moim zdaniem rewelacyjny. Myślę, że jest wart swojej ceny. Jest też bardzo łatwo dostępny, dostaniecie go w każdej drogerii z szafą Maybelline, czyli spokojnie możecie szukać w Rossmanie, Hebe, czy Naturze. Na pewno do niego wrócę i szczerze Wam go polecam. Moja ocena to 5/5.



A czy Wy używałyście tego produktu? Jestem ciekawa Waszych opinii na jego temat.

Buziaki :)

16 komentarzy:

  1. Żelowe eyeliner'y na bardzo długo starczają - czasami aż za bardzo :D

    Zaciekawiłaś mnie tym produktem, kto wie może skuszę się na zakup :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku wcale mnie to nie martwi :) Szczerze polecam, myślę, że nie pożałujesz :)

      Usuń
  2. Słyszałam już o nim bardzo dużo dobrego i coraz bardziej mnie kusi. Nigdy nie używałam jeszcze takiego w żelu. Zawsze byłam fanką tych w płynie. Może czas zaopatrzyć się w coś innego ;) poczekam na promocję -40% w rossie i kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i polecam! Uwielbiam malować nim kreseczki.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle już o nim czytam, że chyba w końcu kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Poluję na niego już dłuższy czas i chyba w końcu go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam swój z Rimmela i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak będzie na promocji to napewno go kupię bo już dużo o nim dobrego słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, jeśli będziecie miały okazję, to śmiało inwestujcie w ten eyeliner. Moim zdaniem jest naprawdę godny uwagi.

      Usuń
  8. Kurczę, gdybym wiedziała wcześniej, że taki dobry.. Ja kupiłam Maybelline Color Tattoo i jest ok, tylko bardzo syzbko wysycha (i to nie tylko na powiece ale i w pudełku).. Następnym razem na pewno się skusze na ten, który polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O takim cudzie nie słyszałam, ale w przyszłym tygodniu wybieram się na zakupy, więc... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czern! Slyszalam o nim wiele dobrego,ale cena faktycznie nie mala. Ja niedawno odkrylam inny fajny eyeliner , tutaj recenzja http://ladylipsblog.blogspot.com/2014/02/hej-kochani.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten cudowny produkt, jest niezastąpiony! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mój ulubieniec :D a co do pędzelka to też nie używam :P mam inne, które jakoś sprawiają, że mi wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.