niedziela, 16 lutego 2014

Trochę inaczej :)

W związku z tym, że dziś mamy piękną niedzielę, pomyślałam, że odbiegnę nieco od głównego tematu bloga i pokażę Wam coś zupełnie innego. Mianowicie, chciałabym podzielić się z Wami tym, co lubię robić i co bardzo mi się podoba. Nie zdradzę Wam od razu wszystkich rzeczy i czynności mieszczących się w tym pojęciu. Dziś będzie to odsłona pierwsza...czyli? Decoupage :)
Decoupagowego bakcyla złapałam chyba w zeszłym roku, lub jeszcze wcześniej. Nie pamiętam dokładnie. Niestety w ostatnim czasie straciłam wenę twórczą, ale dziś znów zaczęłam coś tam dłubać, więc może niedługo wrócę do bardziej regularnego tworzenia. Bez zbędnego gadania - wrzucam kilka zdjęć moich prac. Jestem bardzo ciekawa co o nich sądzicie :)
Jeśli chciałybyście zobaczyć więcej moich praz zapraszam na mój >fanpage.<
A Wy poza kosmetyczno - makijażowym światem macie inne zainteresowania?
Z chęcią dowiem się jakie.
Pozdrawiam :)  

















10 komentarzy:

  1. gdzieś się dzielisz z ludźmi takimi unikatami? są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/pages/M%C3%B3j-Decoupage/362454967118409?fref=ts :)

      Usuń
  2. boskie! koniecznie wróć do tego, bo genialne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Masz talent! Najbardziej podobają mi się szkatułki :)
    Ja lubię szydełkować, ale dopiero się uczę więc nie ma się czym chwalić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza zakładka jest piękna :) Taką chciałabym mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie , że masz inne pasje niż makijaż . Podobają mi się Twoje prace! Pudełeczko czarno białe piękne. Moją życiową pasją jest stylizacja paznokci. Zapraszam na mój drugi a raczej pierwszy blog o pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace ;) kiedyś sama też się zajmowałam decupage ale wena twórcza również mi się skończyła... U mnie jest tak: codziennie studia i ogromna pasja do POŁOŻNICTWA, a hobby makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cuda! Przepiękne rzeczy! Masz talent do ozdabiania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że podobają się Wam te moje "wypocinki" :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.