poniedziałek, 3 marca 2014

Makijaż krokusowy

Witajcie :)
Dziś wracając z pracy spotkałam wiosnę! Naprawdę ! :)
Spora część mojej drogi prowadzi przez łąkę, na której zaczynają pojawiać się świeżutkie, nowiutkie, zieloniutkie źdźbła trawy. Przywoływanie wiosny za pomocą Waszych wiosennych makijaży naprawdę działa ! :) Postanowiłam, że dołożę to tego swoje trzy grosze i też zmaluję jakiś wiosenny makijaż. Moją inspiracja stały się krokusy.
Zapraszam :)



Do wykonania makijażu użyłam:
  1. Podkład: Oriflame Giordani Gold w kolorze Natural beige zmieszany z Revlon Colorstay nr 110 Ivory
  2.  Cienie: Moja bezimienna paletka
  3. Brwi:  • Catrice - Eyebrow Set Duo (Paletka do brwi)
  4. Rzęsy:  MaxFactor 2000 Calorie
  5. Eyeliner: Żelowyey eyeliner z Maybelline
  6. Róż: Bourjois w kolorze 33 Lilas d'Or
  7. Bronzer:  Honolulu by W7
  8. Usta: Pomadka Bell Royal Glam w kolorze 074 

Podoba się Wam?






 




 Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza i /lub obserwacji, to jest dla mnie baaaaardzo motywujące do dalszej racy :)

Trzymajcie sie ciepło :)



 

16 komentarzy:

  1. pozytywnie nastrajający makeup - to lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się i to bardzo ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Krokusy?! Jasne ze podoba mi się Twój krokusowy makijaż :):) Świetne kolory i ich połączenie :)
    Obserwuję Cię już chwilkę, zapraszam do mnie na nową notkę :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twój blog! ;)
    Bardzo ładny makijaż, świetne kolory!
    Obserwuję :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, bardzo mi miło, mam nadzieję, że będziesz często u mnie gościć;)

      Usuń
  5. Piękny, bardzo ciekawie dobrana kolorystyka Kasiu :) super te tonacje ze sobą współgrają ;)
    Emka

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie połączenia kolorystyczne :) mogłaś ciut grubsiejszą zrobić kreskę na końcu.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny :) taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardo ładne kolorowe zestawienie, Podziwiam długość rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz ładne oczy :)) kolor cienia na górnej powiece bardzo mi się podoba .

    P.S. teraz zamówiłam sobie maskę do włosów z masłem shea, po jakimś czasie pojawi się recenzja ;))
    Obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super dobór kolorów, powiało wiosną :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny makijaż! Ten pomarańczowy kolorerk cudowny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wiosennie! Lubię takie makijaże u innych, ale sama kolor nakładam tylko na jedną powiekę i łączę zwykle z brązem, żeby go trochę zgasić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny mejkap na wiosnę! Dodaję Ciebie i w sumie nie wiem czemu tak późno :D Ale lepiej późno, niż wcale :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.