środa, 5 marca 2014

Shop-Dent

Dziś mam dla was wpis krótki, zwięzły i na temat :)
Chciałam pochwalić się Wam moją pierwszą paczuszką, która dotarła do mnie dziś rano w ramach współpracy ze sklepem >Shop-dent<, zajmującym się dystrybucją artykułów do higieny jamy ustnej. 


Do testów otrzymałam dwie rosyjskie pasty do zębów R.O.C.S., oraz szczoteczkę do zębów tej samej firmy. Nigdy wcześniej nie miałam kontaktu z produktami tego producenta, tym bardziej jestem ciekawa jak się sprawdzą.




Zabieram się do testów. Za jakiś czas spodziewajcie się recenzji :)
Pa pa :)

7 komentarzy:

  1. Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale "smaki" past, ciekawe jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja równiez dostałam od nich paczuszkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Kasiu :) czekam na recenzję..

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś, kiedyś się na te produkty natknęłam i kojarzą mi się pozytywnie:) a ja zapraszam do siebie na TAG, bowiem zostałaś nominowana!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem pasty dla kawoszy... ale mi chyba już tylko profesjonalne wybielanie pomoże

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.