piątek, 21 marca 2014

R.O.C.S

Witajcie!
Za oknem piękna pogoda, wiosna chyba przyszła na dobre. Jest to niewątpliwie powód do uśmiechu. No właśnie, skoro jesteśmy przy uśmiechu, to chciałabym powiedzieć Wam dziś trochę o paście do zębów oraz szczoteczce rosyjskiej firmy R.O.C.S.
Zapraszam :)




Pasta do zębów R.O.C.S. Coffe & Tabacco
Produkty otrzymałam do testów od sklepu z artykułami do higieny jamy ustnej Shop-Dent, do którego link znajdziecie > T U T A J < .

Dziś parę słów o pierwszej z past czyli Coffe&Tabacco > k l i k <.


Od producenta: 
 
"Pasty ROCS to unikalne pasty remineralizujące, zawierające odbudowujący mikrouszkodzenia szkliwa - kompleks MINERALIN, mający w składzie najpotrzebniejsze składniki: fosforan wapnia, magnez. Remineralizująca pasta do zębów ROCS opracowana specjalnie dla miłośników kawy, czerwonego wina, herbaty i papierosów. Neutralizuje negatywny wpływ palenia w ustach. Pasta do zębów R.O.C.S Coffee&Tobacco usuwa osad oraz przebarwienia z zębów, dzięki zawartości tlenku krzemu skutecznie je czyści nie powodując przy tym mikrouszkodzeń szkliwa.

Ponadto pasta zawiera bromelinę - enzym pochodzący z ananasa, naturalny składnik aktywny rozpuszczający osady i likwidujący przebarwienia. Regularne stosowanie tej pasty pozwala znacząco obniżać zagrożenie powstawania osadu, przebarwień na zębach oraz kamienia nazębnego. Pasta zawiera specjalnie skomponowany wieloskładnikowy środek zapachowy, który neutralizuje nieświeży oddech spowodowany paleniem tytoniu.

Pasta zawiera witaminę E, jako naturalny przeciwutleniacz, znacznie poprawia stan dziąseł i normalizuje mikroflorę bakteryjną jamy ustnej. Nie zawiera fluoru oraz SLS. Posiada niski wskaźnik ścieralności zębów -  RDA = 99 (potwierdzony badaniami klinicznymi).

Skuteczność:

  • Neutralizuje nieprzyjemny zapach dzięki oryginalnemu aromatowi, opracowanemu specjalnie z myślą o palaczach
  • Delikatnie wybiela zęby poprzez działanie naturalnego enzymu- bromeliny i delikatnego systemu abrazyjnego
  • Wiąże toksyny poprzez obecność specjalnych składników i witaminy E.
  • Usuwa suchość w jamie ustnej za pomocą działania ekstraktu z baobabu.

Właściwości składu – specjalnie dobrane składniki:


  • Bromelina (enzym pozyskiwany z ananasa) – podwyższa jakość czyszczenia zębów, usuwa przebarwienia, spowalnia tworzenie się nalotu na zębach
  • Wyciąg baobabu – wiąże toksyny, nawilża błonę śluzową w jamie ustnej, jest źródłem niezastąpionych aminokwasów
  • Ksylitol (10%) – niszczy mikroflorę bakteryjną, wywołującą próchnicę, spowalnia tworzenie się nalotu
  • Witamina E – przeciwutlenianie

• Receptura – opracowana przez WDS Laboratories.
• Nowy wysoce skuteczny środek na rynku past do zębów dla palaczy.
• Niepowtarzalna wysoka jakość i styl R.O.C.S

Skład: Aqua, Silica, Glycerin (Sorbitol), Xylitol, Hydrolized Adansonia digitata extract, Cocamidopropyl Betaine, Xanthan gum, Flavor, PVP, Bromelain, Tocopheryl Acetate, Sodium Saccharin, Methylparaben, Titanium Dioxide, Sodium EDTA, Propylparaben."



Za 60 ml produktu zapłacimy 24 zł.

Moja opinia: 
 Palaczem nie jestem, ale miłośnikiem kawy i herbaty owszem. Pasta ma miętowy smak, z lekkim posmakiem charakterystycznym dla past dla palaczy, którego nie potrafię konkretnie określić. Jeśli chodzi o cenę, jak dla mnie  24 zł za 60 ml produktu to trochę dużo. Tym bardziej, że niestety nie zauważyłam, żeby choć trochę zmniejszył on przebarwienia na zębach. Być może efekt byłby widoczny po zużyciu kolejnej tubki. Poczucie świeżości po umyciu zębów jest dość długie, co jest na pewno plusem. Nie spotkałam się z tą pastą w ogólnie dostępnych drogeriach, dostępna jest raczej tylko w internecie.
Czy do niej wrócę? Myślę, że nie. Nie jest dla mnie bublem kosmetycznym, po prostu mam pasty, które bardzo lubię, a które są dużo tańsze i łatwiej dostępne.
Nie mniej jednak bardzo się cieszę, że dostałam możliwość przetestowania nieznanego mi wcześniej produktu i wyrobienia sobie zdania o nim.
Mam  jeszcze pastę Mango & Banana i jestem bardzo ciekawa czy będzie lepsza od tej :)

Szczoteczka do zębów R.O.C.S. > k l i k <


Od producenta:
"Szczoteczka posiada specjalne wielopoziomowe włosie, które zostało specjalnie opracowane przez stomatologów. Imituje kontury łuku zębowego. To wyjątkowe włosie ułatwia dostęp do tylnych zębów i podwyższa dokładność czyszczenia trudno dostępnych miejsc w jamie ustnej. Włosie zostało specjalnie zaokrąglone, przez co nie podrażnia dziąseł. 

Zalety szczoteczki R.O.C.S
  • Cienka i płaska rączka zapewnia nam komfort i wygodę w czasie jej użytkowania
  • Forma ścięcia włosia przypomina kontury łuku szczękowego: ukośna forma włosia ułatwia dostęp do głębszych partii zębów i zwiększa jakość mycia trudno dostępnych miejsc jamy ustnej (tylnych zębów, powierzchni podniebienia i języka)
  • Wysokiej jakości włosie (firmy DU PONT) nie uszkadza szkliwa zębów i nie podrażnia dziąseł" 




 Moja opinia: 
Szczoteczka nie przypadła mi do gustu. Niewygodnie mi się ją trzyma przez niewyprofilowaną rączkę. Wydaje mi się, że ułożenie włosia w kształt łuku nie jest potrzebne, trochę mi to przeszkadzało w trakcie użytkowania.  Szczoteczka kosztuje 
14 zł, ja bym za nią tyle nie zapłaciła. Bardzo szybko przestałam używać tej szczoteczki i wróciłam do mojej poprzedniej. Ogólnie nie spodobał mi się ten produkt i na pewno do niego nie wrócę. 

Produkty przedstawione w dzisiejszej recenzji znajdziecie na stronie sklepu > S h o p - D e n t < .


Serdecznie zapraszam Was do wyrażania swojej opinii w komentarzach. Jeśli podoba Wam się mój blog, będzie mi bardzo miło gdy go zaobserwujecie :)

Pozdrawiam Was wiosennie :*


3 komentarze:

  1. Brawo, recenzja po kilkunastu dniach używania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moja wina, że już skończyłam tubkę. Drugiej takiej samej niestety nie mam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna recenzja! Uwielbiam te pasty, mają cudowne smaki:D Nie spotkałam się dotychczas z podobną marką. Najlepsze jak chodzi o moją higienę jamy ustnej!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.