wtorek, 25 lutego 2014

Half face make up

Witajcie :)
Pomyślałam, że w dzisiejszym, króciutkim poście pokażę Wam, że nawet bardzo delikatny makijaż może zmienić nasz wygląd. Ale, żeby różnica była bardziej widoczna, pomalowałam tylko połowę twarzy :) Jesteście ciekawi?



 Na jednej połówce twarzy wykonałam makijaż jaki zazwyczaj noszę na co dzień. Nie jest on mocny, ale myślę, że można dostrzec różnice między obiema połówkami.
W codziennym makijażu najbardziej zależy mi na wyrównaniu kolorytu skóry, oraz "otworzeniu" oka, żeby wydawało się większe i wyraźniejsze. Jednocześnie chcę, żeby pozostał jak najbardziej naturalny. Mam nadzieję, że się udało :)



Dostrzegacie tę subtelną różnicę ? :P

Buziaki :)
 


17 komentarzy:

  1. Oczywiście , że widać różnicę! Potrzebny jest taki makijaż nie tylko u Ciebie ale i u mnie i wielu innych dziewczyn. Niby naturalnie ale jednak coś trzeba zatuszować , coś poprawić ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, oby więcej takich porównań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnica jest naprawdę minimalna! Chciałabym wyglądać bez makijażu tak jak ty :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz tak ładną cerę, że nie potrzebujesz makijażu:) widzę Cię w kremie i kresce na oku :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, z bliska nie jest taka piękna, uwierzcie :) Mam np. zaczerwienienia i rozszerzone pory. Pokażę Wam kiedyś moja buźkę z bliska, to zmienicie zdanie :)
      Ale dziękuje za tak miłe słowa :)

      Usuń
    2. I oczywiście zgadzam się z Science Woman ;) Chociaż wiadomo, że czyjaś cera zawsze zachwyca, a na swoją znajdzie się 100 powodów do narzekań, to Twoja naprawdę ładnie się prezentuje :)

      Usuń
  6. Ojej przy pierwszym rzucie oka, nie zauważyłam która połowa jest bez makijażu ;) Bardzo ładny i naturalny makijaż i śliczne brwi! Chciałabym takie, oj chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe :) A jeśli chodzi o brwi, to zapraszam do wpisu, w którym dokładnie opisywałam jak krok po kroku podkreślam moje brwi ( znajdziesz go w zakładce MAKIJAŻE ;) ) .

      Usuń
  7. to jest dobry temat na filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet próbowałam dziś nagrywać, ale miałam długą przerwę i jakoś mi nie szło :)

      Usuń
  8. Ooooo widać, widać, ale i tak jesteś piękna! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. No różnica jest :) ale tak czy siak nie zmienia to faktu, że jesteś ładną dziewczyną :) nie zależnie czy masz makijaż czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym u siebie musiała wypróbować takie coś ;) ale wiem że u mnie byłaby to spora różnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow :) roznica jest spora , ale bez makijazu tez ładnie wygladasz :) przetestuje na sobie;]

    Zapraszam na moj blog;]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.