sobota, 15 lutego 2014

Makijaż - brązy, zieleń.

Heh, hej! :)
Nie zwalniamy tempa! Dziś rzutem na taśmę kolejny makijaż :)
Tym razem postawiłam na połączenie brązów i zieleni, oraz wyraźne zaznaczenie ust. 






Do wykonania makijażu użyłam:
  1. Podkład: REVLON Colorstay  w kolorze 110 Ivory
  2.  Cienie:  • Cienie z mojej bezimiennej paletki
  3. Brwi:  • Catrice - Eyebrow Set Duo (Paletka do brwi)
  4. Rzęsy: Catrice Volume Plus
  5. Eyeliner: Żelowyey eyeliner z Maybelline
  6. Róż:  Bourjois w kolorze 33 Lilas d'Or
  7. Bronzer:  Honolulu by W7
  8. Usta: Rimmel 214 Firecracker 

A oto makijaż: 













Koniecznie podzielcie się ze mną swoja opinią :)
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. bardzo ładny! Lubię właśnie takie z neutralną górą a kolorem a dolnej powiece ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) Piękna zieleń na dole, która świetnie gra z tą koralową pomadką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że ta zieleń na oku przywoła do nas szybko wiosnę! :D Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dolna kreska całkowicie zmieniła charakter makijażu:) jest elektryzująco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dolna powieka bardzo mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny ;) Zawsze mi się wydawało, że zieleń na powiece to trochę za intensywny i ekstrawagancki kolor jak dla mnie, ale w Twoim makijażu Kasiu te brązy go wspaniale tonują i łagodzą i przez to oko nabiera takiego spokoju :)
    Emka

    OdpowiedzUsuń
  7. Super makijażyk! Lubię dolną powiekę zaznaczoną innym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.