niedziela, 26 stycznia 2014

Makijaż dzienny - brąz.

Witajcie!
Nadrabiam makijażowe zaległości ;) Niestety mam mało czasu, bo muszę wracać do pisania pracy dyplomowej, więc od razu pokażę Wam mój dzisiejszy makijaż :)


Mam nadzieję, że udany ;)












Do wykonania makijażu użyłam:
  1. Podkład: REVLON Colorstay  w kolorze 110 Ivory
  2.  Cienie:  • Cienie z mojej bezimiennej paletki
                    •Paletka cieni Absolute Nude z Catrice
                    • Paletka cieni Pink Sands z Avon
     
                    • Perre Rene nr 147 Pastel Nude
                    • Rozświetlacz Golden Jewel z FM Group
                    • Biała kredka z NAOMI

  3. Brwi:  • Catrice - Eyebrow Set Duo (Paletka do brwi)       
  4. Rzęsy: GOSH Amazing Length'n Build
  5. Eyeliner: Żelowyey eyeliner z Maybelline
  6. Róż:  Bourjois w kolorze 33 Lilas d'Or
  7. Bronzer:  Honolulu by W7
  8. Usta: Pomadka Bell Royal Glam w kolorze 074

Jak Wam się podoba? :)

19 komentarzy:

  1. ładny Kasiu ale czekam na jakąś kolorową inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, następny będzie w konkretniejszych kolorach ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładny delikatny makijaz, no i super kreska:)
    Dziekujjee:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten zwyklak dodaje Ci świeżości :) i ładna kreska

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż. Kreska tworze "kocie oko". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. robisz doskonałą kreskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny makijaż :) nie nachalny, z ładną kreską :)
    PS. ładne masz rzęsy :) takie dłuugie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję kochane za tak ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie :) jedynie zrobiłabym bardziej prostą kreskę od połowy powieki. Próbowałaś tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam, ale na pewno to zrobię :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.