poniedziałek, 17 lutego 2014

Makijaż - róż, czerń.


Dziś miałam ochotę na coś odrobinę mocniejszego ( jak na mnie :P ). Mimo, że już po walentynkach, zdecydowałam się na róż.  Żeby dodać mu trochę mocy, podkreśliłam go czernią. Mnie to połączenie bardzo się spodobało,
ciekawe czy Wam też :)


Zapraszam :)





Do wykonania makijażu użyłam:
  1. Podkład: REVLON Colorstay  w kolorze 110 Ivory
  2.  Cienie:  • Cienie z mojej bezimiennej paletki
  3. Brwi:  • Catrice - Eyebrow Set Duo (Paletka do brwi)
  4. Rzęsy: Catrice Volume Plus
  5. Eyeliner: Żelowyey eyeliner z Maybelline
  6. Róż: Wibo nr 9
  7. Bronzer:  Honolulu by W7
  8. Usta: Pomadka Catrice C01 Colour Bomb


















P.S.
Biorę udział w rozdaniu z okazji dnia kobiet u Blanka Beauty. Więcej info znajdziecie klikając w poniższy link :)


13 komentarzy:

  1. Pasuje do ciebie ten makijaż :) mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie. Podoba mi się to zestawienie kolorów.

    Pasuje Ci. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki jak najbardziej Tobie pasują:)...ale mocniej blenduj kolorki:)i spróbuj zrobić kreseczkę od wewnętrznego kącika bedzie lepiej wyglądać...no i te rzęski masz mega:)...ale potestuj z tuszami bo chyba ten co masz nie do końca Ci pasuje:)...ale idzie Ci coraz lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas szukam tego najlepszego tuszu dla mnie ;-)

      Usuń
  4. Bardzo ładny :) Ten róż kojarzy mi się właśnie z Walentynkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na więcej mocniejszych makijaży :) bardzo Ci w tym różu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż, a usta - rewelacja kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super... u mnie dzisiaj też róż na oczach gościł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pasuje Ci taki makijaż, uwielbiam róże na powiekach :D

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.