środa, 18 grudnia 2013

Makijaż świąteczny / karnawałowy.

Witajcie kochani!
Dziś propozycja makijażu idealnego zarówno na świąteczny wieczór, jak i karnawałową imprezę.
Jeju, nie mogę znieść tego, że jakbym się nie starała, ile bym nie zrobiła zdjęć, to i tak nie oddadzą tego jak makijaż prezentuje się w rzeczywistości. Wrr...
No ale póki co nic na to nie poradzę.
Mam nadzieję, że mimo to spodoba się Wam ;)

Do wykonania makijażu użyłam:

  1. Podkład: REVLON Colorstay  w kolorze 110 Ivory
  2.  Cienie:  • moja bezimienna paletka
                    •
    Catrice - Eyebrow Set Duo
  3. Brwi:  • Catrice - Eyebrow Set Duo (Paletka do brwi)
               • Biała kredka z NAOMI
  4. Rzęsy: MaxFactor 
  5. Eyeliner: Żelowyey eyeliner z Maybelline
  6. Róż: Wibo - kolor nr 9
  7. Bronzer:  Honolulu by W7
  8. Usta: Błyszczyk w pomadce z FM Group w kolorze Peachy Rose


I jeszcze jedno ujęcie... ;)




10 komentarzy:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.