poniedziałek, 30 grudnia 2013

Makijaż karnawałowy.

Kochani!
Dziś przygotowałam dla Was makijaż, który myślę idealnie sprawdzi się w nadchodzącym czasie - czyli karnawale.
Tym razem postawiłam na kolor - bo to w końcu radosny czas :)

Mam nadzieję, że spodoba się Wam.

Ale co tu dużo gadać - zobaczcie sami :




Tak prezentuje się całość...







...i sama powieka.
*tak, wiem, trochę krzywo wyszła mi kreska ;)









Do wykonania makijażu użyłam:
  1. Podkład: REVLON Colorstay  w kolorze 110 Ivory
  2.  Cienie:  • moja bezimienna paletka
                    • jako bazy pod cienie uzyłam płynu Duraline z Inglota

  3. Brwi:  • Catrice - Eyebrow Set Duo (Paletka do brwi)
               • Biała kredka z NAOMI
  4. Rzęsy:  •MaxFactor
                  • Oriflame Wonder Lash
  5. Eyeliner: Żelowyey eyeliner z Maybelline
  6. Róż: Bourjois w kolorze 33 Lilas d'Or
  7. Bronzer:  Honolulu by W7
  8. Usta: Pomadka Bell Royal Glam w kolorze 074

 


5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.