piątek, 13 grudnia 2013

Makijaż świąteczny.

Wielkimi krokami zbliżają się święta Bożego Narodzenia.
Pewnie każda z Was ma teraz masę spraw do załatwienia, biega od sklepu do sklepu kompletując prezenty oraz zapasy na świąteczny stół, ale myślę, że warto już dziś zastanowić się nad makijażem, bo przecież każda z nas chciałaby wyglądać w tym dniu wyjątkowo pięknie.

Moja propozycja to delikatne zaznaczenie powieki brązami oraz zielenią, a także postawienie mocnego akcentu na usta.

Jak Wam się podoba? 


Do wykonania makijażu użyłam:

  1. Podkład: REVLON Colorstay  w kolorze 110 Ivory
  2. Puder transparentny Essence All About Matt !
  3.  Cienie:   • paletka cieni z Catrice Absolute Nude
                    • zielony cień z mojej bezimiennej paletki
                    •
    Catrice - Eyebrow Set Duo
  4. Brwi:  Catrice - Eyebrow Set Duo (Paletka do brwi)
  5. Rzęsy: MaxFactor 
  6. Kępki z Essence
  7. Eyeliner: Żelowyey eyeliner z Maybelline
  8. Róż: Blusher by H&M
  9. Bronzer:  Honolulu by W7
  10. Usta: Pomadka z FM Group w kolorze Hot Red



5 komentarzy:

  1. piękny kolor na ustach, fajnie kontrastuje z zielenią na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie, ja mam zamiar dzisoaj wybrac sie po zloty eyeliner i nowa pomadke ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczko subtelne, usta wyraziste. Ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łądny! taki delikatny..
    Piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Wam bardzo.
    Miło mi słyszeć takie ciepłe słowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.