piątek, 16 maja 2014

Makijaż dzienny - troszkę mocniej :)




Hej, hej :)
Dziś przygotowałam dla Was makijaż dzienny, ale nieco inaczej. Postanowiłam, że nie będę póki co zanudzać Was moimi nudowymi czy typowo brązowymi dzienniakami
i spróbuję stworzyć coś innego niż do tej pory. A jak wyszło, musicie ocenić same :) Bez zbędnego gadania zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Na początek porównanie przed i po. Ileż to zwykły makijaż może zdziałać... :)









I jak Wam się podoba? Może macie dla mnie jakieś rady, wskazówki? Chętnie ich wysłucham :)
Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Fajny! Ja bym tylko tą kreskę wyciągnęła nieco bardziej pionowo, ale jest ok :)
    Pasuje Ci taki make up! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, pasuje Ci taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie tylko faktycznie kreska za bardzo wyciągnięta w bok. Jakie Ty masz ładne rzęsy:) Zazdroszczę bo ja muszę używać odżywki;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt kreseczka bardziej w pionie bo oko Ci "opada" w dół ;/ A poza tym pięknie :):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie trochę za dużo perły. a ja bym radziła połączyć kreskę z czymś na dolnej powiece tak do 1/3. i faktycznie wtedy łatwiej by było Ci wyznaczyć jej bardziej uniesiony kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana sliczny makijaz :) Pasuje Ci zielen. Ale pasuja Ci tez dlugie wloski, szkoda ze scielas :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki kolor oczu powinien być nielegalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. do moich oczu niestety zielenie nie pasują, tęczówki mi szarzeją, mam oczy niebieskie. A jeśli chodzi o rady to tak jak koleżanki, kreskę musisz wyciągać bardziej pionowo, wtedy oko będzie wyglądało świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie podkreślasz swoją urodę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż! Super do Ciebie pasuje :)
    ps. nominowałam Cie do zabawy, szczegóły u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło ładne rozświetlenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się z dziewczynami, makijaż jest piękny i również z tym że musisz trochę bardziej dopracować tą kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo dziewczyny :)
    Rzeczywiście, ta kreska mogła wyjść lepiej. Ale już przynajmniej wiem nad czym muszę jeszcze popracować ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.