środa, 7 maja 2014

Mała czarna.





Witam Was serdecznie :)
Nie będę ukrywać, w dzisiejszym poście chciałabym pochwalić się Wam tym, co powstało na moich paznokciach :)
Każda z nas widziała już chyba zdjęcia krążące w internecie, przedstawiające taką stylizację paznokci. Zawsze bardzo mi się podobała, postanowiłam więc, że w końcu spróbuję swoich sił.
Nie jestem jakimś mistrzem jeśli chodzi o paznokcie, jednak uważam, że jak na pierwszy raz, wyszło mi całkiem przyzwoicie. A Wy co myślicie? :)



Tradycyjnie zachęcam do lektury poprzednich wpisów, w których znajdziecie między innymi wykonane przeze mnie makijaże czy recenzje kosmetyków.
Zapraszam również do obserwowania mojego bloga - będziecie ze mną na bieżąco i nie ominie Was żaden wpis :)

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa wersja frencha Kasiu :) Ciekawie wykombinowałaś, coś nowego ;)
    Emka

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, teraz dopiero doczytałam, że mówisz, że już znana jest ta stylizacja, ale cóż, ja spotkałam się w każdym razie z tym po raz pierwszy:) i jeszcze nigdy u nikogo 'na żywo' nie widziałam ;)Emka

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam sobie w Rossie matujący top coat Lovely i jak moje paznokcie odżyją, też się na taki mani szykuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też użyłam właśnie tego, o którym mówisz :)

      Usuń
  4. widziałam już w internecie ale sama się jeszcze nie skusiłam ;p ale Tobie wyszło super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie matówki z wykończeniami! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super Ci to wyszlo ! Ja kurczaki mam za dlugie paznokcie do tego... :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat widziałam kiedyś takie zdjęcie w necie i strasznie mi się podobały, Twoje również :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.