czwartek, 13 lutego 2014

Makijaż walentynkowy

Nadrabiam makijażowe zaległości :)
Już jutro walentynki. Przygotowałam więc moją propozycję dla tych które wciąż szukają inspiracji, lub po prostu chcą sobie popatrzeć ☺.
 Ostatni makijaż chyba nie wyszedł mi tak dobrze jak chciałam, ale to zmotywowało mnie do tego, aby następny był dużo lepszy ! 





Do wykonania makijażu użyłam:
  1. Podkład: REVLON Colorstay  w kolorze 110 Ivory
  2.  Cienie:  • Cienie z mojej bezimiennej paletki
  3. Brwi:  • Catrice - Eyebrow Set Duo (Paletka do brwi)
                 Biała kredka  -
    NAOMI   
  4. Rzęsy: MaxFactor
  5. Eyeliner: Żelowyey eyeliner z Maybelline
  6. Róż:  Bourjois w kolorze 33 Lilas d'Or
  7. Bronzer:  Honolulu by W7
  8. Usta: Rimmel 214 Firecracker

Oto efekty mojej dzisiejszej pracy, zapraszam ☺.











I jak ?
Nie mogę się doczekać Waszych opinii :)

13 komentarzy:

  1. piękny ! :) sama żałuję, że mi cienie nie służą :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie i delikatnie ;) a kolor na ustach po prostu idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! :D Dobrałaś kolory tak, że makijaż jest kolorowy i jest idealny na wyjście :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. No super;)ten jest idealny w każdym calu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż :) A kolorek na ustach przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie zrobione oczka i jakie masz długie rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  7. O, fajny, powiedz mi, gdzie kupiłaś ten bronzer? Poszukuje dobrego bronzera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer kupiłam w którymś z internetowych sklepów, nie pamiętam dokładnie, ale chyba na cocolita.pl :)

      Usuń
    2. Ok poszukam sobie w necie i na tej stronie też :) . Pozdrawiam, Monika.

      Usuń
  8. ślicznie :D i odpowiednio no taką okazję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje Wam pięknie, takie komentarze bardzo motywują :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.