wtorek, 4 lutego 2014

Dove Purely Pampering - Mleczko kokosowe z płatkami jaśminu

Po krótkiej przerwie związanej z wszelkimi sprawami sesyjno - uczelnianymi, wracam do Was :)
Egzaminy pozdawane, fragment pracy dyplomowej zaakceptowany, więc mogę
z czystym sumieniem zabrać się za pisanie kolejnej notki. Dziś będzie to recenzja mojego ulubionego żelu pod prysznic.
Zapraszam :)



 *Zdjęcie pochodzi ze strony producenta.



Co mówi producent?
Na opakowaniu nie znajdziemy zbyt obszernego opisu produktu.
"Odżywczy żel pod prysznic - mleczko kokosowe z płatkami jaśminu- Wyjątkowe doznanie, które odżywia i rozpieszcza."

Opis ze strony producenta jest nieco bardziej treściwy.
"Pora na chwilę prawdziwej harmonii. Otocz swoje ciało słodkim zapachem mleczka kokosowego i eterycznymi nutami płatków jaśminu, zapewniając swoim zmysłom kojącą terapię. O piękną skórę i jej odpowiednie odżywienie zadba formuła NutriumMoisture™.
"



Skład:



Cena:Produkt dostępny  jest w trzech pojemnościach : 250, 500 oraz 750ml, których sugerowane ceny to kolejno: 11,49zł, 16,49zł, 20,99zł.
Ja mam 500 ml, jednak w drogeriach Hebe bardzo często są promocje właśnie na tę pojemność, więc spokojnie można ją dostać za ok. 10 zł.

Moja opinia:
Co tu dużo mówić - jak dla mnie produkt jest świetny! Mimo, że nie jestem jakąś wielką fanką zapachów z nutami kokosowymi, ten - przełamany aromatem płatków jaśminu jest dla mnie rewelacyjny.
Sam żel ma kremową konsystencję, która rzeczywiście sprawia, że w czasie kąpieli skóra staje się miękka i odżywiona. Dobrze się pieni. Trudno jest mi określić wydajność, ponieważ używam go naprzemiennie z innym żelem, jednak z drugiej strony, mam już go trochę i jeszcze dna nie widać ;)
Możecie go kupić w większości drogerii, a jak już wspomniałam,  w Hebe często są na niego promocje.
Czy do niego wrócę? Na pewno tak!

Moja ocena: 5/5

A Wy używałyście tego żelu? Jestem ciekawa czy na Was też zrobił tak dobre wrażenie. A może macie zupełnie inne ulubione produkty do kąpieli lub pod prysznic? Koniecznie dajcie znać w komentarzu :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ten żel pod prysznic - ma on niesamowicie piękny długotrwały zapach i co najważniejsze nie wysusza skóry.

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie używałam tego żelu. Po przeczytaniu Twojej opinii z chęcią po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go uwielbiam :) Rozkosz dla zmysłów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystkie produkty do pielęgnacji z Dove...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.