środa, 12 lutego 2014

Makijaż - niebieski

Hej, hej :)
Dziś mam wolny dzień, więc postanowiłam zmalować dla Was jakiś makijaż. Ostatnio obiecałam Kasi z Like an Angel Make up ( pozdrowienia dla Ciebie Kasiu ☺), że tym razem będzie więcej konkretniejszych kolorów, więc dotrzymuję słowa :)
W dzisiejszym makijażu dominują odcienie turkusu, niebieskiego oraz fioletu. Spojrzenie rozświetla brokatowy liner.

Czekam na Wasze opinie :)



 


Do wykonania makijażu użyłam:
  1. Podkład: REVLON Colorstay  w kolorze 110 Ivory
  2.  Cienie:  • Cienie z mojej bezimiennej paletki
  3. Brwi:  • Catrice - Eyebrow Set Duo (Paletka do brwi)
                 Biała kredka  -
    NAOMI   
  4. Rzęsy: Oriflame Wonder Lash
  5. Eyeliner: Żelowyey eyeliner z Maybelline
                  Essence Crystal Eyeliner 01 Twinky starlight
  6. Róż:  Bourjois w kolorze 33 Lilas d'Or
  7. Bronzer:  Honolulu by W7
  8. Usta: Pomadka Bell Royal Glam w kolorze 074

A teraz makijaż:








Trzymajcie się ciepło :)

6 komentarzy:

  1. Dla czego ty częściej nie używasz tych żywszych kolorów? Bardzo mi się podoba i używaj częściej kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana super połączenie...ale mam ALE
    po1 zmień tusz ten ewidentnie nie pasuje do Twoich rzęs gdyz mega je skleja
    po2 ta zlotą kreskę brokatem trzeba było pociągnąc nad czarną kreską gdyż wszystko się zlało
    po3 cienie "wlazły" na kreske czarną..która zanikła
    ...ale kolorki bardzo pasują do Ciebie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię niebieski kolor na oku:) Musisz pracować nad roztarciem cienia aby nie było tak widocznych granic. No i nie wiem co się stało z eyelinerem;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym eyelinerem to był eksperyment, widać nieudany ;)

      Usuń
  4. ślicznie Ci w niebieskim! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.