poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Make up No make up :)


Hej, hej, hej :)
Dziś makijaż. Mój ulubiony, czyli bardzo delikatny makijaż dzienny. 


Do wykonania makijażu użyłam:

  1. Podkład: Bourjois Helthy Mix nr 51 Light Vanilla
  2. Korektor: Collection Lasting Perfection nr1
  3.  Cienie: • Baza pod cienie Essence I ♥ Stage
                •Pierre Rene nr 147 Pastel Nude
                •FM Make up Volcanic Brown
                •Catrice Absolute Nude
  4. Kredka: Satin touch kohl z My Secret w kolorze 19 Nude
  5. Brwi:  • Catrice - Eyebrow Set Duo (Paletka do brwi)
  6. Rzęsy:  MaxFactor 2000 Calorie
  7. Eyeliner: Maybelline
  8. Róż: H&M nr 12 Dazzling Peach
  9. Bronzer:  Honolulu by W7
  10. Usta: Rimmel nr 214 Firecracker
 
 








Na koniec tradycyjnie zachęcam do lektury poprzednich wpisów, w których znajdziecie między innymi wykonane przeze mnie makijaże czy recenzje kosmetyków.
Zapraszam również do obserwowania mojego bloga - będziecie ze mną na bieżąco i nie ominie Was żaden wpis :)

Pozdrawiam :)


10 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, sama bardzo często taki stosuję. :) Delikatne podkreślenie urody, zamiast mocnego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest "no make up", ale jako makijaz dzienny jak najbardziej przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, świeży i delikatny. Ja niestety w takim wydaniu zle sie czuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, chociaż jak na no make up to trochę za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie rację na no make up to rzeczywiście trochę za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na no make up to jednak trochę za mocny, ale i tak uważam, że jest bardzo ładny ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo delikatny :) ja wolę mocniejsze i to duuuuzo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam za tyle miłych słów;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.