czwartek, 17 kwietnia 2014

Miętowo.

Dziś mówię Wam dobry wieczór :)
A to dlatego, że cały dzień wahałam się czy pokazać Wam moje dzisiejsze malowidło czy nie. Nie jestem z niego do końca zadowolona. Podjęłam jednak decyzję, że podzielę się nim z Wami i posłucham Waszych cennych rad :) 




Do wykonania makijażu użyłam:


  1. Podkład: Revlon Colorstay nr 110 Ivory
  2. Korektor: Collection Lasting Perfection nr1
  3.  Cienie: Moja bezimienna paletka
  4. Brwi:  • Catrice - Eyebrow Set Duo (Paletka do brwi)
  5. Rzęsy:  Lovely Curling Pump Up Mascara
  6. Eyeliner: Czarny eyeliner Wibo
  7. Róż: Bourjois w kolorze 33 Lilas d'Or
  8. Bronzer:  Honolulu by W7
  9. Usta: nawilżający błyszczyk z Clinique nr 02 Raspberry
 A teraz kilka zdjęć:




Z chęcią wysłucham Waszych rad i konstruktywnej krytyki.

Jeśli podoba Ci się na mój blog, zapraszam Cię do zostania jego obserwatorem :)

Pozdrawiam Was przed świątecznie :)


P.S. Polecacie jakiś krem, żel, cokolwiek (!) dobrze nawilżający okolice oczu? Nie mogę się pozbyć suchych skórek w zewnętrznych kącikach :(





12 komentarzy:

  1. Ładny makijaż:) Jedynie wyciągnełabym troszkę wyżej cień:)
    Całość podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w związku z kremem to polecam z Sylveco:) Jest swietny:)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie ;) Muszę spróbować, bo już naprawdę nie wiem co robić z tymi kącikami; (

      Usuń
  2. Jeśli mogłabym poradzić, to lżej podkreślaj brwi, widać bardzo intensywną plamę koloru w wewnętrznej stronie. A jeśli chodzi o sam makijaż to bardzo ładny, ja bym tylko bardziej podkreśliła załamanie powieki jakimś delikatnym granatem albo o ton ciemniejszym błękitem i mocno zblendowała, wtedy oczy miałyby fajną głębię :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://kosmetycznykufereksylwii.blogspot.com/

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak światło dziwnie padło, ale następnym razem na pewno zwrócę większą uwagę na brwi. Dzięki za wskazówki;)

      Usuń
  3. Dużo dobrego słyszałam na temat kremu pod oczy z Ziaji - jaśmin w kremie 50+ a osobiście gdy zmagałam się z suchymi skórkami na powiece smarowałam ją pomadką z Alterry rumiankową i jak ręką odjął ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, w życiu bym na to nie wpadła;) Może w takim razie spróbuję też z jajeczkiem z Oriflame.

      Usuń
  4. Wygląda całkiem fajnie ;) Ale jak dla mnie jest zbyt jednolity - uwielbiam przechodzenie od prawie białego do ciemniejszych odcieni koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie , tylko ja bym rozjaśniła w wewnętrznym kąciku i wyciagneła go troche do góry ;) Ale bardzo ładna ta Twoja mięta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, na moim blogu udostepnilam juz zdjecia kremu CC na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.