niedziela, 8 grudnia 2013

Perfumy FM Group HOT Collection nr 17


Dziś kilka słów o zapachu, który jest jednym z moich ulubieńców. Mowa o perfumach
HOT Collection nr 17 z FM Group.
Nuty zapachowe występujące w produkcie to: jabłko, brzoskwinia, frezja, jaśmin, tuberoza, piżmo, drzewo sandałowe, ylang – ylang.
Jest to połączenie słodkie, ale nie mdlące, moim zdaniem bardzo świeże.
(Dopiero teraz widzę jak trudno opisać zapach ;) )
Niewielka ilość bardzo intensywnie pachnie i nawet kiedy wydaje Ci się, że już nic nie czuć, wtedy podchodzi do Ciebie ktoś i mówi Ci, że pięknie pachniesz ;)
(Tak było zarówno w moim przypadku, jak i u mojej mamy :) )
Bardzo polubiłam się z nimi i na pewno będę do nich wracać.

Pojemność: 30 ml
Cena: 42,35 zł
Gdzie można je kupić: u konsultantek FM Group

Moja ocena: 5/5








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.