czwartek, 12 grudnia 2013

Lakier do paznokci Catrice nr 20 "Meet Me At Coral Island".

Bohaterem dzisiejszego wpisu jest lakier do paznokci z Catrice, nr 20 "Meet Me At Coral Island".
Jego nazwa jak najbardziej idzie w parze z kolorem. Jest to piękny koral. Zdjęcie niestety przełamuje prawdziwy kolor,
w rzeczywistości bliżej mu do brzoskwini niż do różu. 
Najlepsze krycie uzyskuje się od dwóch warstw w górę ;). Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie trwałość, ponieważ lakier ten na moich paznokciach potrafi utrzymać się w nienaruszonym stanie aż do 5 dni ( co w moim przypadku jest nie lada wyczynem ;) ). Dość szybko wysycha. 
Za 10 ml lakieru płacimy około 10 zł.
Lakier dostępny w szafach Catrice w Hebe oraz Naturze.
Moja ocena : 5/5
Polecam, naprawdę warto :)

 



2 komentarze:

  1. Ostatnio zaprzyjaźniłam się z koralem. Chętnie przyjrzę się temu odcieniowi. Trwałość stanowi atut emalii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo śliczny koral :) Nie pogardziłabym takowym. Na pewno zakolegowałby się z innymi lakierami :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.