poniedziałek, 22 lutego 2016

Moja lista życzeń.

Witajcie moje drogie!
Dziś post trochę inny niż wszystkie.
Zacznę od tego, że jakiś czas temu stwierdziłam, że najwyższa pora nieco zmodyfikować formę moich zakupów. Uświadomiłam sobie, że często pod wpływem chwili kupuję mnóstwo "pierdółek",  których czasem potrzebuję, a czasem nie. Zazwyczaj nie są to jakoś intensywnie przemyślane zakupy, przez co niepotrzebnie marnuję pieniądze. To niestety fakt.
Postanowiłam więc stworzyć listę, która pomoże mi nieco zmienić system moich zakupów i stworzyć pewną "bazę" rzeczy, które naprawdę chciałabym mieć, wypróbować.
Ciekawe czy taka propozycja zda u mnie egzamin?

A teraz do dzieła!

1. Baza wygładzająca Make Up For Ever

 

 



1 komentarz:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.