sobota, 12 września 2015

Deszu ciąg dalszy...



Witajcie.
Brrr...Zimno, mokro,...czyli deszczu ciąg dalszy. Już chyba wolałam te kosmiczne upały. W taką pogodę mam ochotę zawinąć się w koc lub kołdrę i przeczekać tę nędzną porę - aż do wiosny :)
A tymczasem, żeby zająć czymś depresyjne myśli, zmalowałam dla Was taki oto makijaż. 



Mocniejszy akcent na oko i delikatne usta. 







Do wykonania tego makijażu użyłam następujących kosmetyków:


 

 Twarz:
1. Podkład: Maxfactor Colour Adapt w kolorze 50 Porcelain
2. Korektor:  Collection w kolorze 1 Fair

3. Allround Concealer z Catrice
4. Puder: FM Group Loose Powder w kolorze Biscuit
5. Bronzer: Bahama Mama


Usta:

4 komentarze:

  1. Pięknie wyszła ta dolna powieka :)
    Też miałam taką paletkę, ale ją sprzedałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz śliczne rzęsy! Zazdrosczze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż mi się podoba. W moim stylu! :)
    U mnie dziś pięknie słońce świeci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny!:) można go zmodyfikować dając na dolną powiekę pomarańcz i od razu odpędzamy deszcz!:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.