środa, 2 września 2015

Come back.





Witajcie kochane, witajcie kochani.

Ponad rok przerwy. Długo. Wystarczająco długo.
Myślę, że to bez sensu tłumaczyć się z mojej nieobecności, ponieważ tyle się działo
u mnie przez ten czas, że gdybym chciała to opisać, powstałby (pewnie) najnudniejszy
i najdłuższy post świata.
Ale do rzeczy.
Postanowiłam więc, że nie wrócę z niczym i mam dla Was makijaż.
Makijaż klasyczny, w moich ukochanych brązach.

Przejdźmy do konkretów.
Delikatne oko, kreska, mocny akcent na usta.

Do wykonania makijażu użyłam:

Twarz:
1. Podkład: L'Oreal True Match ( o nie! starł mi się nr :P )

2. Korektor:  Collection w kolorze 1 Fair
3. Puder: Paese
4. Bronzer: Bahama Mama
5. Róż: Bourjois nr 33 Lilas d'Or
Oczy:

1. Paletka Nude make up kit z Lovely
2. Trio cieni nr 17  z Magic Visage
2. Paletka do brwi z Catrice
3. Żel do brwi z Catrice
4. Maskara L'Oreal Volume Million Lashes Extra Black
5. Kredka Catrice Eyebrow Lifter
Usta:
1. Bell Lip tint

2. Pomadka Miss Sporty w kolorze 059 High red






To na dziś tyle.
Jak podoba się Wam makijaż? Wolicie klasykę czy odrobinę szaleństwa na powiekach?
Zapraszam również na mój fanpage, który znajdziecie > > T U T A J < <.

Buziaki :*

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że wytrwasz w blogowaniu :) Dodaje do obserwowanych. Uwielbiam makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam taką nadzieję, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten makijaż wyjątkowo Ci pasuje! Piękne usta!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.