sobota, 12 lipca 2014

Makijaż



Witam Was serdecznie :)
Dziś makijaż, trochę ciemniejszy i mocniejszy niż to zazwyczaj u mnie bywa.
Ale do rzeczy.Do wykonania makijażu użyłam:
Twarz:
1. Podkład: Maybelline AFFINITONE  02 Light Porcelain
2. Puder: Essence All about matt!
3. Bronzer: Honolulu z W7
4. Róż: Bourjois nr 33 Lilas d'Or
Oczy:
1. Cienie z mojej bezimiennej paletki
2. Paletka do brwi z Catrice
3. Żel do brwi z Catrice
4. Maskara podkręcająca Lovely Pump up

5. Kredka Essence Long lasting 01 Black fever
Usta:
1. MUA Lipstick Shade 4





I jak Wam się podoba?
Czekam na Wasze opinie :)

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Świetny ten makijaż ;) Ja bym troszkę rozświetliła kącik, bo masz rewelacyjne oko ;) i otworzyło by twoje spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również makijaż bardzo się podoba :)
    Jestem tego samego zdania co poprzedniczka. Gdybyś rozświetliła kącik otworzyło by Ci to oczko- masz je takie piękne :) wówczas Twoje spojrzenie byłoby jeszcze bardziej kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dziewczyny za radę, postaram się nie zapomnieć o tym następnym razem :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie, twój komentarz zostaje usunięty ze względu na to, że składa się z dokładnie jednego słowa, które jest wularyzmem, a ja nie uznaję tego typu słownictwa na moim blogu.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Bardzo ładny makijaż. Tusz pump up to ostatnio mój numer 1. Dodaję do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, ja się bardzo dobrze czuje w ciemniejszych i mocniejszych makijażach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super makijaz :] pasuje do Ciebie ;]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.