czwartek, 26 czerwca 2014

Lovely Curling Pump Up Mascara



Witam Was moi mili :)
Ech...Jak większość z Was zauważyła, ostatnio blogger się buntował i nie wyświetlał listy nowych postów. W tym czasie pojawiły się u mnie aż trzy nowe wpisy, do których lektury serdecznie Was zapraszam:

A dziś recenzja, której bohaterką będzie już większości znana maskara Lovely.


Od Producenta:
"Idealnie wytuszowane rzęsy, piękne spojrzenie to cel naszego codziennego makijażu. Dzięki tej maskarze bez  użycia zalotki przygotujesz zniewalający makijaż każdego dnia. Rzęsy będą podkręcone i podniesione. Specjalna wyprofilowana sylikonowa szczoteczka w maskarze Pump up pozwoli Ci na precyzyjną stylizację rzęs i dokładne ich rozczesanie."


 

Moja opinia: 
Maskarę zakupiłam pod wpływem wielu pozytywnych opinii, które słyszałam na jej temat. Byłam ciekawa czy naprawdę jest taka świetna i genialna. A że cena nie jest wygórowana (z tego co pamiętam ok 10 -12 zł, poprawcie mnie, jeśli się pomyliłam),  postanowiłam ją wypróbować.
I co?
I pokochałam ją :)
Na moich rzęsach spisuje się bez zastrzeżeń. Utrzymuje się cały dzień, nie zauważyłam, żeby się osypywała, kruszyła czy rozmazywała. Silikonowa szczoteczka podkręca i ładnie rozdziela rzęsy. Zobaczcie sami:

 

Mi ten efekt bardzo się podoba i jak najbardziej polecam tą maskarę. Na pewno sięgnę po nią kolejny raz.  Moja ocena to mocne 5/5 :)

Jestem ciekawa czy Wy znacie ten tusz, jak sprawdził się u Was?
Piszcie, komentujcie, obserwujcie :)

Pa pa :)



8 komentarzy:

  1. Mam ją od sławetnej -49% w Rossku i jakiś czas temu postanowiłam się do niej dobrać. Jak za taką cenę, to naprawdę fajny tuszyk :) A spróbuj połączenia z zalotką: niebo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zapewne wiesz, ja także ją bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Złapałam tę maskarę na promocji i nie żałuję. Jest bardzo fajny, lubię na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupiłam na promo w rossie za 4,50:) Jeden z lepszych zakupów w życiu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię ten tusz :) jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę ją w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.