poniedziałek, 23 czerwca 2014

Peeling solny Green Land


Dzień dobry wszystkim !
Tak jest, nadrabiam zaległości.
Dziś pod lupę biorę peeling solny z Green Land. Wielokrotnie będąc w Hebe, mój wzrok przyciągał właśnie ten produkt. Bardzo podobało mi się opakowanie i w ogóle byłam bardzo ciekawa co to fajnego może być. I kupiłam ;)



Od producenta:


Skład:
Skład tego produktu jest bardzo krótki i prosty. Jest to pięć pozycji, wśród których znajdziemy:
Maris Sal (sól morska)
Citrus Medica Linonum Oil (olejek cytrynowy), 
Parfum (aromat), 
Limonene ( substancja odpowiedzialna za zapach cytryn, znajduje się głównie w ich skórce), 
Citral ( znajduje się w wielu olejkach eterycznych, również w cytrynowym, posiada intensywny zapach przypominający cytrynę).

Można powiedzieć, że produkt ten to praktycznie sama sól, z dodatkiem olejku cytrynowego, o intensywnie cytrynowym zapachu. 




Moja opinia:
Jak widzicie, peeling znajduje się w bardzo estetycznym, solidnym opakowaniu. Kilka razy upadł mi pod prysznicem, stąd te wgniecenia gdzieniegdzie. Jeśli chodzi o sam produkt, przed użyciem najlepiej jest go zmieszać z żelem pod prysznic, albo oliwką, wtedy unikniemy rozsypywania się soli przy masażu, a co za tym idzie, unikniemy marnotrawstwa i produkt wystarczy nam na dłużej. Sól bardzo dobrze ściera martwy naskórek, a intensywny zapach cytryn sprawia, że masaż jest przyjemnością. Używałam go nawet do twarzy i nic złego się nie działo, było ok. Ogólnie mówiąc bardzo przyjemny produkt, myślę, że do niego wrócę, tylko może spróbuję innego zapachu.
Chociaż z drugiej strony, można wykonać podobny produkt samemu, pewnie dużo niższym kosztem :)

Pomyślę nad tym :P
Jeszcze taka praktyczna rada, najlepiej jest go chyba kupić w Hebe, kosztuje tam ok. 20 zł, natomiast z tego co słyszałam, np. w Douglasie kosztuje już ok. 40 zł.  Można go kupić również w internecie.
Moja ocena to 5/5.


Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. recenzja bardzo zachęcająca i przyznaje szerze, że zastanawiam się czy nie kupić ;)
    Pozdrawiam
    http://martawieclaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie super, wydaje się być też bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. smierdzi masakrycznie . ich zapachy sa tak intensywne, ze az sztuczne...ale sciera super to fakt. W Superphrmach tez sa.

    OdpowiedzUsuń
  4. W Dougu i SP kosztuje właśnie jakieś horrendalne pieniądze! Jak wszystkie kosmetyki greenland, w hebe masła kosztują o połowę taniej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ich linie z papaja :) i pianki do mycia z różnymi mlekami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.