środa, 4 listopada 2015

Złota jesień. Kolorowa jesień!




Witajcie moje drogie, witajcie moi drodzy !
Jestem. W końcu.
Ale się cieszę.
Jak pewnie zauważyliście, zdjęcia wyglądają inaczej. Lepiej :D
TAK!
W końcu dorobiłam się już dobrze wszystkim znanej lampy pierścieniowej.
Jestem zakręcona na maksa :P Póki co, zdjęcia nie będą idealne. Cały czas kombinuję, próbuję, sprawdzam i testuję, żeby było dobrze, ale trochę potrwa zanim dojdę do najlepszych ustawień. Proszę więc o cierpliwość. Z chęcią wysłucham też Waszych rad.

A tymczasem dzielę się z Wami pierwszymi próbami współpracy z nowym sprzętem i oczywiście szybkim jesiennym makijażem.

 

 



 Buziaki :)

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna i bardzo motywująca do dalszej pracy :) Pamiętaj jednak, że mój blog nie jest tablicą ogłoszeń i wszelkie reklamy będą usuwane.